En bättre torsdag

Godmorgon alla fina! Just nu sitter jag i sängen, precis vaknat med sambon i duschen. Passar på att blogga lite innan jag får ta tag i dagen! Idag är både min mattelektion och svenskalektion inställd. Dock ska jag jobba hemma med uppgifter under svenskalektionen, men annars är jag ganska ledig idag. Har balettlektion i eftermiddag och sedan dans hos Samaya!! Funderar faktiskt på att köra ett pass på Wellness idag, kanske om jag hinner det nu på förmiddagen eller så blir det ikväll. Ska lägga upp ett litet mer utvärderande inlägg om min upplevelse av Nordic Wellness senare!
 
JUSTE! Recension av burgarna har jag ju lovat er! Kan med lättad ton säga att dem var riktigt goda, vilket jag blev väldigt glad över. Även sambon godkände dem så det gjorde mig extra glad. Kul när man kan få köttisar att faktiskt tycka om sin vegetariska mat! Finns ju en sån tråkig fördom att allt bara smakar sallad.
 
Allmänt | |
#1 - - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Kul att burgarna var goda! :D Kram

Svar: Riktig lättnad!:) Kramis
Thilda Hassellöv

Upp