En lång, fräsch fredag

Hej alla godingar, och god eftermiddag! Jag har inte bloggat något idag för jag har verkligen haft fullt upp med att tvätta. Man får tvätt-tid typ en gång varannan vecka här i trapphuset så jag har hållt på sen 8 imorse. Grejen är att här hemma är det alltid bara jag som tvättar, är osäker på om sambon ens vet hur tvättmaskinerna här fungerar.. Men det roliga (och kanske lite konstiga?) är att jag älskar de! Tycker det är så jäkla skönt att veta att grejer blir rena och fräscha. Avskyr när de är sista dagarna innan man har sin tvättid och man känner att man inte har några jeans eller nice underkläder kvar utan bara får ha på sig "rest"grejerna. Haha! Så de är så gött när det är gjort- någon som känner igen sig? 
Kanske bara är att jag tycker om den där känslan av att kunna klara mig själv och känna mig duktig. Vet inte riktigt. Jaja! Nu sitter jag iallafall äntligen i sängen igen och käkar lite godis som Isak kom hem med igår. Ska strax ner till Willys och göra lite ärenden åt honom och sen ska jag träna lite tänkte jag! Vad gör ni denna långfredag? :)
 
Allmänt | |
Upp