Mitt liv

 
Hej alla fina. Hur är det med er? Själv är det bra, är för första gången på flera veckor såpass fräsch att jag kunde ställa upp på en bild i fotostudion förut, haha! Har sökt jobb på MAX i veckan, ska åka till dem personligen och lämna CV också, helvete vad jag behöver ett jobb. På 800 spänn i månaden och dyra vanor kommer man inte långt. Håller alla fingrar och tummar och tår jag har, hoppas hoppas. 
För övrigt är väl inte livet toppenbra direkt. Håller på att skära rned på medicineringen som hållt mig vid liv de senste 2 åren (skämt åsido, antidepp-medicin) och är uttråkad. Vill att något ska hända snart, vill boka en resa eller göra något kul. Funderar på att köra en sista minuten någon gång vid påsk om Isak känner för att hänka på.. Annars blir de Berlin i April. Kul!
 
Allmänt | |
Upp