Smoke

 
Alltså, Sinclair är ju the best. Så jäkla spontan och härlig skola, och här har jag ännu ett exempel på det:
Går ut med Olivia och Felicia för att röka, och ser en tjej sitta på bänken med en elcigg i handen. Tänkte what the hell, frågade om jag fick fota henne lite då röken är så otroligt cool. Och det fick jag! Haha. Blev en del bra bilder men tänkte att jag visar den jag tyckte blev bäst, vilket var denna! Jättetrevlig tjej förövrigt som nyligen flyttat hit från Litauen. Kul vad folk man kan träffa!
 Nu ska jag fixa min dagliga kopp morgonté och sedan dra mig mot skolan. Hoppas ni alla får en fin onsdag :)! Kram.
 
Allmänt | |
#1 - - Hedvig:

Ksenija <3 vad fin bild på henne!

Svar: Verkligen! Så go är hon!!
Thilda Hassellöv

#2 - - Becka:

Vilken häftig bild! :D

Svar: Tack!! Du är duktig du med! :-)
Thilda Hassellöv

Upp