Tisdagen den 22e Mars

 
Alltså idag är en så bra dag. Haft sovmorgon, fått bra kritik av min fotolärare, haft en välbehövd pratstund med min fina vän Samaya, solen skiner (iallafall emellanåt) och jag känner mig i fas med mina uppgifter. Inget som jag ligger efter i och ingenting som jag stressar över. Är bara glad helt enkelt. Älskart! Idag ska jag gå och gymma tänkte jag, hehe, väldigt spontant kände jag imorse att det var dags. Ett Nordic Wellness har öppnat typ 2 min promenad ifrån min lilla lägenhet, så jag ska först följa med Elin och fika efter skolan och gå direkt därifrån till gymmet. 
 
Min outfit idag är rätt simpel, en baseballjacka från mammas garderob, jeans från Bikbok och en magtröja från utomlands. Inget märkvärdigt men bekvämt! 
Hoppas ni läsare mår lika bra idag som jag gör. Kram!
Allmänt | |
Upp